مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

 عزت ملی ایران با امنیت پایدار محقق شده است

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امنیت پایدار مردمی تصادفی نیست و این عزت در پرتو برنامه‌ریزی و انسجام محقق شده است.
کد خبر: ۹۵۹۹۱۹۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام طا‌ها توکلی مسئول دفتر حوزه نمایندگی در سپاه بیت‌المقدس کردستان در مراسم ویژه دهه کرامت و روز ملی جمعیت که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان برگزار شد، با تبریک ایام دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار کرد: مجموعه جهاد کشاورزی یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های کشور در راستای امنیت غذایی است.

 وی افزود: در دوران معاصر شاهد جایگاه والای ایران اسلامی هستیم که سرآغاز تاریخ را امت اسلامی شروع می‌کند و لیبرال دموکراسی جایگاهی در آینده جهان ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت القدس کردستان تصریح کرد: شناخت و معرفت و بصیرت اسلامی باید در زندگی همه ما مسلمانان جاری و ساری باشد.

حجت‌الاسلام توکلی افزود: امنیت پایدار مردمی تصادفی نیست و این عزت در پرتو برنامه‌ریزی و انسجام محقق شده است.

 وی اظهار داشت: دستاورد‌های کشور در حوزه کشاورزی ثمره تلاش‌های کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی است و کارکنان این مجموعه خدوم باید در عرصه‌های مختلف پیشرو باشند.

 حجت‌الاسلام توکلی در ادامه سخنان خود به مبحث جوانی جمعیت و نقش نیروی انسانی در راستای تعالی جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: بر همه ما واجب است که مبحث بنیان خانواده و فرزندآوری را مدنظر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایرانی‌اسلامی ما ایجاب می‌کند که خانواده‌های چندفرزندی داشته باشیم چرا که در سایه منویات رهبر معظم انقلاب باید مبحث جوانی جمعیت را مدنظر داشته باشیم.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام علی ایرانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی با تبریک ایام در پیش رو اظهار داشت: پیروی از امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) را باید به‌عنوان الگو‌های همیشگی خویش در زندگی مدنظر قرار دهیم.

 وی افزود: باید پیروی از این بزرگواران را در خود بپرورانیم چرا که این بزرگواران مروج دین بودند.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: بحث جوانی جمعیت یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب از ملت ایران و جامعه اسلامی است و تا خانم‌ها نخواهند در حوزه جوانی جمعیت اتفاقی نخواهد افتاد.

حجت‌الاسلام ایرانی در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در راستای جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: علاوه بر هدایای بلاعوض ازدواج و فرزندآوری در این راستا طی ۲ سال اخیر بیش از ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه نیز به کارکنان مشمول اعطا شده است.

 در پایان این مراسم از کارمندان زیر ۴۰ سال دارای ۳ فرزند مجموعه جهاد کشاورزی کردستان تجلیل به عمل آمد و به میمنت دهه کرامت به تعدادی از کارکنان به‌قیدقرعه هدایایی تقدیم شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار